RosterElf: Kolay Kullanımlı Bir Personel Yönetim Aracı
RosterElf, işletme sahipleri için personel takvimini ve yönetimini basitleştirmek amacıyla tasarlanmış bulut tabanlı bir yazılımdır. Programın kullanıcı dostu arayüzü ve sezgisel tasarımı, personelin katılımını planlama ve izleme işlemini kolaylaştırır. RosterElf, ayrıca çalışanların akıllı telefonlarını kullanarak giriş ve çıkış yapmalarını sağlayan bir Zaman Saati uygulaması da sunar.
Yöneticiler, hareket halindeyken vardiya ve takvimleri ekleyebilir, silebilir ve güncelleyebilir, çalışan vardiya değişimlerini ve izin taleplerini inceleyebilir ve onaylayabilir, personel bilgilerini ekleyebilir, silebilir ve güncelleyebilir ve çalışanların uygunluk durumundaki güncellemeleri görüntüleyebilir. Ayrıca, uygulama üzerinden doğrudan çalışanları arayabilir ve mesaj gönderebilir, çalışanlarının canlı olarak giriş-çıkış kayıtlarını görüntüleyebilir ve vardiya saatleri, ortalama ücret ve işgücü maliyetleri gibi işletmelerindeki trendleri takip edebilirler.
Çalışanlar, basit bir takvim görünümünde tüm gelecekteki vardiyaları görüntüleyebilir, vardiya değişimleri talep edebilir, izin talebinde bulunabilir, çalışma uygunluk durumlarını güncelleyebilir ve GPS Zaman Saati kullanarak vardiyalara giriş-çıkış yapabilirler.
RosterElf, personel takvimleri, zaman ve katılım ve maaş bordrosu yönetimi için dünya genelinde binlerce işletme tarafından kullanılmaktadır. Program, işletme sahiplerinin özelliklerini test etmesini kolaylaştıran ücretsiz 30 günlük bir deneme süresi sunmaktadır.
RosterElf hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer RosterElf denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!